Show
Certificaten
Documenten
Vacatures
Nieuws
Leren en werken
Reviews
Toggle navigation
Organisatie
Over ons
Ons team
Diensten
Service & onderhoud
Werktuigbouwkunde
Elektrotechniek
Projecten
Storing
Warmtepomp keuzehulp
Tarieven
Contact
Nieuws
Certificaten
Vacatures
Documenten
Reviews
Nieuws
Welke stand moet ik gebruiken?
Home
»
FAQs
»
Welke stand moet ik gebruiken?
Stand 1: laag (bij afwezigheid)
Stand 2: normaal dagelijks gebruik
Stand 3: hoog (bij koken/douchen)
Terug naar het overzicht